مشاغل برتر تقاضا برای دانشجویان بین‌المللی در کانادا

کانادا کشور محبوب این روزها برای دانشجویان و افرادی است که به دنبال یافتن شغل مناسب قصد مهاجرت دارند. افراد بسیاری بسیاری ترجیح می‌دهند تحصیلات خود را در کشور پیشرفته‌ای همچون کانادا ادامه دهند.

مشاغل برتر تقاضا برای دانشجویان بین‌المللی در کانادا

کانادا کشور محبوب این روزها برای دانشجویان و افرادی است که به دنبال یافتن شغل مناسب قصد مهاجرت دارند. افراد بسیاری بسیاری ترجیح می‌دهند تحصیلات خود را در کشور پیشرفته‌ای همچون کانادا ادامه دهند. تحصیل در این کشور این امکان را به دانشجویان می‌دهد تا علاوه بر برخورداری از آموزش‌های روز دنیا در رشته مورد نظر خود، آینده شغلی تضمین شده‌ای پیش رو داشته باشند. در این مقاله قصد داریم در خصوص مشاغل برتر و پر تقاضا برای دانشجویان بین‌المللی با شما صحبت کنیم.

معرفی چند نمونه مشاغل پر طرفدار دانشجویان بین‌المللی

کشور کانادا یکی از کشور‌های مدرن و پیشرفته دنیا است که دانشجویان زیادی را از سراسر جهان پذیرش می‌کند. این کشور در کنار آموزش‌های تئوری، مهارت‌های لازم برای جایگاه شغلی مرتبط با رشته را نیز به دانشجویان خود ارائه می‌دهد. د این بخش به چند نمونه از عناوین شغلی پر طرفدار برای دانشجویان بین‌المللی در کانادا اشاره خواهیم کرد.

پرستار دیپلمه دارای پروانه رسمی

گفته می‌شود که بحران پیری جمعیت یکی از معضلات اصلی کشور کانادا است. به همین دلیل تقاضا برای استخدام پرستاران کار آزموده زیاد می‌باشد. بخش بهداشت و درمان یکی از اصلی‌ترین قسمت‌های یک جامعه به حساب می‌آید.  رشد و کیفیت خدمات بخش بهداشتی بستگی زیادی به مهارت و دانش پرستاران آن دارد.

نیاز به پرستار بالاخص در روستا‌هایی که دسترسی محدود به پزشکان عمومی و خانواده وجود دارد، به فراوانی احساس می‌شود. پرستار‌هایی که آزمون RN را شرکت کرده و پذیرفته شده باشند، می‌توانند به آسانی در کانادا استخدام شده و از حوق و مزایای مناسب برخوردار شوند.

متوسط حقوق: 76،362،XNUMX دلار

دانشیار فروش

افراد در این پوزیشن شغلی از نزدیک با مشتریان ارتباط بر قرار می‌کنند و با مطرح کردن سوالات مختلف از میزان رضایت آن‌ها از محصولات و خدمات شرکت اطلاع کسب می‌نمایند. وظیفه این افراد این است که از رضایت مشتریان از محصولات و ارتباط با کارگران مجموعه اطمینان حاصل نمایند. علاوه بر این، آنها برای جهت دهی بهتر به فروش، بررسی میزان بازده کالا، پردازش خرید و فروش و طراحی استراتژی فروش برنامه‌ریزی می‌کنند.

متوسط حقوق: 50،255،XNUMX دلار

توسعه دهنده وب

منظور از توسعه دهنده وب، برنامه نویسی است که با استفاده از زبان‌های برنامه نویسی روز دنیا همچون HTML، CSS و Javascript به تهیه برنامه‌های تخصصی و کاربردی می‌پردازد.

این افراد از تخصص و مهارت خود برای نوشتن برنامه‌های کاربردی همچون ایجاد خدمات ایمیل، تأیید اعتبار کاربر، پایگاه داده و سایر جنبه‌های فنی وب سایت‌ها استفاده می‌کنند. آن‌ها در کنار برنامه نویسی از نرم افزارهای مختلفی همچون ویرایشگر متن، رابط خط فرمان و کنترل نسخه برای ایجاد کدی که داده‌ها را ارائه می‌دهد بهره می‌برند.

یک توسعه دهنده وب در هر نقطه‌ای از دنیا که باشد، آینده شغلی درخشانی را در پیش رو خواهد داشت. البته جایگاه شغای و درآمد این افراد کاملا بسته به تخصص و به روز بودن اطلاعاتشان دارد.

دانشجویان بین‌المللی متخصص برنامه نویسی، می‌توانند از طریق جریان جهانی استعدادهای درخشان در شرکت‌های برتر کانادا استخدام شوند.

متوسط حقوق: 62،522،XNUMX دلار

مدیر توسعه تجارت

معمولا مشتری در هنگام جستجوی اطلاعات درخصوص محصولات و خدمات یک شرکت، برای نخستین بار با مدیر توسعه تجارت ارتباط برقرار می‌کند. مدیران توسعه تجارت با پژوهش درمورد فرصت‌های جدید، برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه و تنظیم قرار ملاقات‌ها برای مدیران فروش، به رشد تجارت یک سازمان کمک شایانی می‌کنند.

آن ها همچنین برای کمک به رشد سازمان با تیم‌های طراحی و فروش نیز همکاری می‌کنند. علاوه بر این، مدیران توسعه کسب و کار آخرین تحولات صنعت را دنبال کرده و از وضعیت سایر رقبا به خوبی آگاه می‌شوند.

متوسط حقوق: 85،000،XNUMX دلار

جوشکار

جوشکار شخصی است که مهارت اتصال قطعات فلزی به یکدیگر را دارد و قادر است سوراخ‌های سازه‌های فلزی را با استفاده از گرما و گاز شدید پر و سپس تعمیر کند. این افراد پس از کسب تجربه و مهارت بر روی انواع پروژه‌های صنعتی، تولیدی و ساختمانی کار می‌کنند. به علاوه، برخی از جوشکارها به منظور تعمیر پایه‌های سکوهای نفتی، بدنه کشتی‌ها و انواع دیگر سازه‌ها در زیر آب فعالیت خود را انجام می‌دهند.

جالب است بدانید، جوشکاری یکی از پر کاربرد‌ترین مشاغل در کشور کانادا به حساب می‌آید. مهارت بالای افراد شاغل در این حرفه در پیشرفت‌های مداوم بخش تولیدی کشور کاملا مشهود است. لازم به ذکر است، جوشکارانی که توانایی استفاده از تکنیک‌های تخصصی مانند FCAW، GMAW، GTAW و SMAW را دارند و قادر به خواندن برنامه‌ها و نقشه‌ها هستند، از فرصت‌های شغلی بهتری نسبت به سایر جوشکاران دارای مهارت‌های اولیه برخوردار هستند.

تقاضای زیاد برای جوشکارهای حرفه‌ای در سراسر جهان، این جایگاه شغلی را تبدیل به یکی از مشاغل مورد تقاضا در دانشجویان بین‌المللی کانادا کرده است.

متوسط حقوق: 40،927،XNUMX دلار

مربی حرفه ای

مربیان حرفه‌ای کالج مهارت‌های شغلی عملی مورد نیاز برای آینده شغلی را به دانشجویان موسسات آموزشی عمومی و خصوصی متوسطه، یا پس از متوسطه آموزش می‌دهند.

دانش‌آموزان در این دوره‌ها در زمینه‌های مختلفی همچون بهداشت، تعمیر خودرو، فعالیت‌های مربوط به فناوری، جوشکاری، آموزش کشاورزی، آرایشی، آموزش بیزینس و تجارت، فناوری رایانه و… به کسب مهارت‌های مورد نیاز می‌پردازند. کسب این مهارت‌ها کمک زیادی به کیفیت آینده شغلی دانشجویان می‌نماید. جالب است بدانید این پوزیشن شغلی یکی از مشاغل محبوب و پر استقبال دانشجویان بین‌المللی در کانادا می‌باشد.

متوسط حقوق: 62،508،XNUMX دلار

دستیار شغلی یا فیزیوتراپی

دستیاران کاردرمانگر و دستیارهای فیزیوتراپیست OTAs و PTA وظیفه اجرای برنامه‌های درمانی برای کمک به افراد در جهت مدیریت حرکت و بهبود آسیب‌های ناشی از بیماری‌ها و شرایط خاص را بر عهده دارند. جمعیت مسن کانادایی‌ها علاقه‌مند به داشتن طول عمر بیشتر و کیفیت بالا‌تر زندگی هستند. افراد آموزش دیده OTA و PTA به این افراد کمک می‌کنند تا زندگی با کیفیت‌تری را تجربه نمایند.

در حال حاضر بیمارستان‌های متعددی در کانادا فضاهای تختخوابی را برای بیمارانی که نیاز به کاردرمانی و خدمات فیزیوتراپی دارند فراهم کرده‌اند. با توجه به این مسئله می‌توان گفت آینده شغلی افراد OTA و PTA تا میزان زیادی تضمین شده است.

متوسط حقوق: 45،006،XNUMX دلار

مهندس هوا فضا

مهندسان هوافضا پس ازکسب تخصص و مهارت‌های لازم بر ساخت و نگهداری سیستم‌های هوافضا مانند هواپیما، فضاپیما، ماهواره‌ها و موشک‌ها نظارت مستقیم خواهند داشت. این افراد نمونه‌های تولید شده اولیه را امتحان می‌کنند تا از کیفیت و عملکرد ان‌ها مطمئن شوند. آن‌ها همچنین فناوری‌های جدیدی را به منظور کاربرد درسیستم‌های اکتشاف فضا، هواپیمایی و دفاعی ایجاد می‌کنند.

از طرف دیگر، برخی از مهندسان هوافضا در طراحی و ساخت انواع سیستم‌های هوافضا تخصص ویژه‌ای دارند. افراد شاغل در این حرفه از جایگاه اجتماعی بالا و حقوق و مزایای مناسبی برخوردار هستند.

متوسط حقوق: 76،894،XNUMX دلار

مدیر منابع انسانی

مدیران منابع انسانی یاHR افرادی هستند که هماهنگی، هدایت و برنامه‌ریزی وظایف یک سازمان را بر عهده دارند. علاوه بر این، مدیر منابع انسانی بر فرایند مصاحبه و استخدام نیرو‌های جدید نیز نظارت می‌کند. همچنین این شخص با مدیران ارشد یک سازمان در زمینه برنامه‌ریزی استراتژیک مشورت کرده و به عنوان رابطی بین مدیریت و کارکنان یک سازمان عمل می‌کند.

متوسط حقوق: 77،900،XNUMX دلار

مهندس برق

مهندسان برق از علوم مختلفی همچون فیزیک و ریاضیات برق، مغناطیس و الکترونیک و… برای توسعه و ساخت سیستم‌های مختلف الکترونیکی استفاده می‌کنند.

برق یکی از ضروری‌ترین نیاز‌های دنیای امروز بشر می‌باشد. انجام بسیاری از امور تولیدی و صنعتی وابسته به نیروی برق است. این مسئله سبب می‌شود که خدمات مهندسان برق نه تنها در کانادا بلکه در سراسر جهان تقاضای زیادی داشته باشد.

بر اساس مطالعه‌ای که توسط کانادا آمار منتشر شده است، رشته مهندسی در لیست رشته‌های برتر و با ارزش‌ترین مدارک تحصیلی در کانادا قرار می‌گیرد.

متوسط حقوق: 77،424،XNUMX دلار

داروساز

دارو سازان متخصصانی هستند که وظیفه ساخت و یا ارائه دارو‌های مورد نیاز به بیماران را بر عهده دارند. این افراد همچنین نحوه مصرف دارو و عواقب آن را برای بیمار تشریح می‌کنند.

سالمندان کانادا برای حظ سلامتی نیاز به مصرف دارو‌های بیشتری دارند. بنابراین از فروشگاه‌های خرده فروشی که خدمات 24 ساعته ارائه می‌دهند، استقبال زیادی می‌شود. این فروشگاه‌ها نیز برای ارائه خدمات به بیماران، نیاز به تیم دارو‌سازی آموزش دیده دارند. به طور کلی دارو‌سازی از جمله محبوب‌ترین مشاغل مورد درخواست دانشجویان بین‌المللی در کانادا می‌باشد.

متوسط حقوق: 89،314،XNUMX دلار

سخن آخر

در این مقاله در خصوص مشاغل پر استقبال دانشجویان بین‌المللی کانادا با شما صحبت کردیم. اغلب مشاغلی که از آن‌ها نام بردیم، نه تنها در کانادا بلکه در تمامی کشور‌های جهان تقاضای زیادی دارند. به علت نیاز یک کشور به خدمات نام برده، آینده شغلی آن‌ها تا حد زیادی تضمین شده می‌باشد. امیدواریم مطالب گفته شده در این بخش برای شما مفید واقع شده باشد.

اشتراک گذاری مقاله : Array
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

کلیه حقوق این سایت متعلق به ۱.۲.۳ اپلای می باشد طراحی سایت توسط وب24