همه چیز در مورد ونکوور کانادا

ونکوور (Vancouver) جزو شهرهای زیبا و محبوب در آمریکای شمالی است که در کشور کانادا قرار دارد. این شهر به‌عنوان یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای کانادا نیز شناخته می‌شود. وجود فرهنگ‌های مختلف، جاذبه‌های گردشگری متنوع، قدمت تاریخی طولانی، معماری فوق‌العاده ساختمان‌ها، بنادر بزرگ و… از جمله نقاط مثبت شهر ونکوور کانادا محسوب می‌شوند. نام شهر ونکوور (Vancouver) […]

همه چیز در مورد ونکوور کانادا

ونکوور (Vancouver) جزو شهرهای زیبا و محبوب در آمریکای شمالی است که در کشور کانادا قرار دارد. این شهر به‌عنوان یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای کانادا نیز شناخته می‌شود. وجود فرهنگ‌های مختلف، جاذبه‌های گردشگری متنوع، قدمت تاریخی طولانی، معماری فوق‌العاده ساختمان‌ها، بنادر بزرگ و… از جمله نقاط مثبت شهر ونکوور کانادا محسوب می‌شوند.

نام شهرونکوور (Vancouver)
پرچمپرچم ونکوور کانادا
ایالتبریتیش کلمبیا (British Columbia)
جمعیت (2022)2,632,000
مساحت115.18 km2
زبان رسمیانگلیسی (زبان رایج) و زبان فرانسوی
آب‌وهواآب و هوای معتدل با تابستان‌های نیمه گرم و زمستان‌های سرد
شهردارAnne McEnerny-Ogle (آنه مک انرنی اوگلی)
منطقه زمانییو تی سی 8 (PST)
وب سایتwww.vancouver.ca
لقبهالیوود شمال
شعارما از طریق هوا، خشکی و دریا پیشرفت می‌کنیم (By sea land and air we prosper).
نمادنماد شهر ونکوور

ونکوور قطب صنعتی، تجاری و مالی ایالت بریتیش کلمبیا شناخته می‌شود، که حمل‌ونقل و تجارت اساس اقتصاد آن را تشکیل می‌دهند. ونکوور جزو شهرهای زیبا و گران دنیا است که از همه جهات برای مهاجرت و سفر گزینه مناسبی به شمار می‌رود. در این مقاله هر آنچه که درباره ونکوور نیاز است بدانید را به‌طور کامل بررسی می‌کنیم.

اقتصاد ونکوور کانادا

اقتصاد ونکوور جزو اقتصادهای برتر در کشور کانادا (Canada) و منطقه آمریکای شمالی (north of the U.S. state) است. استان بریتیش کلمبیا (British Columbia) دروازه‌ای برای ارتباط با حاشیه اقیانوس آرام، پایانه اصلی بزرگراه‌های بین قاره‌ای، مسیرهای راه‌آهن و بنادر مختلف به شمار می‌رود. ونکوور به‌دلیل قرار گرفتن در این منطقه از لحاظ اقتصادی محدودیتی ندارد و از راه‌های مختلف به بهبود اقتصاد خود کمک می‌کند.

زندگی در ونکوور به لطف اقتصادی قدرتمند و سریع در وضعیت مطلوبی قرار دارد. طبق گزارشی که توسط سایت vancouvereconomic.com از میزان اشتغال در مترو ونکوور به دست آمده است، نتایج زیر حاصل شده که عبارت‌اند از:

  • نرخ بیکاری از ماه جولای 2022 که 13.5 درصد بوده، کاهش پیدا کرده و به 7.5 درصد رسیده است.
  • تعداد کل شاغلین در ماه می 2022 به 1539900 افزایش یافته است.

با این که متروی ونکوور توانسته است میزان اشتغال زیادی به وجود بیاورد، اما هنوز بخش‌های زیادی از آن با کمبود نیروی کار مواجه هستند.

اشتراک گذاری مقاله : Array
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − پانزده =

کلیه حقوق این سایت متعلق به ۱.۲.۳ اپلای می باشد طراحی سایت توسط وب24